torsdag 29 oktober 2009

Sömnbrist...

Inatt har min tokiga hund gett mig sömnbrist. Hela kvällen igår var hon jätteorolig och skällde och morrade vid dörren, hon till och med gjorde både nr1 och nr2 medan jag satt i samma rum. Och hon brukar ju aldrig kissa inne (med undantag från när hon löper). Och hon var ute bara en stund innan så det var bara konstigt. Och det gick liksom inte att få henne lugn, hon var bara stirrig.
Och jag blir ju så nojig med sån där saker, jag inbillar mig att djur ser och hör (övernaturliga) saker vi människor inte gör, så det gjorde ju mig nervös också...
Så halva natten låg hon och morrade och rätt vad det var flög hon upp med ett skall. Konstigt nog sov både Jonas och barnen igenom Vilmas beteende...
Men även nu på morgonen har hon fortsatt att vara lite orolig, inte lika mycket som igår, men ändå...

Avslutar inlägget med en bild på min tokiga och, vid bildtillfället, trötta hund som gått och lagt sig på skobänken i hallen...

2 kommentarer:

  1. Men fy, vad obehagligt att hon betedde sig så lustigt :S
    Hahahaha!!! Så himla skön bild på henne. Att hon liksom la sig på skohyllan xD

    SvaraRadera
  2. Kanske borde kolla upp det med en veterinär (och då inte dem i västervik för dem tar inte saker på allvar) om hon fortsätter? Låter ju som nåt inte står rätt till! :S (varken stirret eller att hon gör sina behov inne)
    Rolig bild på henne, haha!
    Kram!

    SvaraRadera