söndag 1 februari 2009

Tjejkväll och bingorunda

Igår va det tjejkväll hos Jen! Mycket trevligt!
Jag, Nicole, Jennica och Cissi spelade spel och förvrängde våra sinnen med lite alkohol.
Alla hade jättetrevligt och vi fick oss många goda skratt under kvällen!
Mitt och Nicoles lag vann de flesta spelen, och jag tror att alla hade det väldigt väldigt trevligt! Får hoppas det blir mer tjejkvällar framöver! Kanske en ny tradition man kan starta?



Idag har jag och barnen gått bingorunda på Lysingsbadet med Nicole, Stefan och Liam. Mucho trevligt! Jonas har hög feber (influensavarning!) så han var hemma.
Ingen av oss blev vinnare i bingon men vi fick oss en mycket trevlig promenad. Och vädret var perfekt, solen sken och väldigt härligt. Var väl kanske lite kallt, men är ju faktiskt vinter, så man ska väl inte klaga.
Efter bingon gick vi till barnens glädje till den stora båten, där barnen lekte och vi grillade korv. Det blev lite korv iaf efter diverse grillproblem, hehe! Att sen hitta nåt att släcka grillen med blev nästa problem, men efter lite styr så löste sig även detta.
Mot slutet var alla väldigt frusna och det var väldigt skönt att komma hem sen och in i värmen.
Var en väldigt trevlig dag!


Nu ska jag strax gå och lägga mig för jag blev inringd att jobba imorgon, så 05:30 ringer klockan...

Godnatt


1 kommentar:

  1. Klart vi ska starta den traditionen!! :) Men vad hände med våra onsdagskvällar? Saknar de!

    KRAM

    SvaraRadera