måndag 9 februari 2009

Då va det visst min "tur"...

Jag är sjuuuk....
Fy vad tråkigt det är... Hostar massa massa så halsen känns helt sårig och får massa blodsmak i munnen, obehagligt... Och har febervärk till tusen, gör så ont i hela kroppen, värker massor! Har inte haft så mjycket feber hittills kosntigt nog, men idag steg den uppåt 39, inget skoj... 
Har legat i soffan under en filt och mest frysit hela dagen... Har varit så matt och inte fått i mig nån mat, men nu framåt kvällen åt jag lite middag, kändes lite bättre men fortfarande helt slut...
Är skönt att Jonas jobbar förmiddag denna vecka så han är hemma efter 14 när barnen slutar dagis, för har verkligen ingen kraft att ta hand så mycket om dom just nu...
Ska väl lägga mig i soffan igen och kolla lite teve... igen...

1 kommentar: