fredag 30 januari 2009

Friday night

Fredagkväll, vilket innebär let's dance. Men inser nu att jag sitter vid datorn istället... Let's dance är mer tradition än vad det är kul. Blir lite långtråkigt tycker jag, är kul att se de första dansa men sen blir det trist. Är ju ingen sådär toppenskoj människa med i år heller...
men Alicia älskar ju Let's dance iaf. Eller bara det är musik och dans på teve så blir hon nöjd. Hon har stått här och dansat på bordet när de svänger loss på teven. Tokunge!

Har iaf fyllt magen med tacos så det räcker och blir över, och orkar jag kolla på en film sen slinker nog några godisbitar ner också...

Fick nåt litet ryck att göra om bloggen lite, får se om jag har orken, men den skulle behöva lite uppfräschning... Behöver ju en blogg som passar mitt nya, mer korthåriga, jag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar