onsdag 13 november 2013

Snömonster

Satt och kikade igenom lite gamla bilder när jag egentligen borde sitta här och plugga. Men hittade hur eller hur lite härliga bilder på vårt eget lilla snömonster Vilma! Jag längtar verkligen inte efter snön, men det vet jag att barnen gör, och självklart Vilma! Snö är nog det bästa hon vet, näst efter att simma förstås. Så jag hoppas på möjlighet att få fota ännu mer härliga snöbilder på vårat egna snömonster! Graderna tickar neråt utomhus så jag skulle tro att snön inte är allt för avlägsen. Men det är bara att gilla läget, på med vinterjacka och mössa och ge sig ut. Nog för att vintern är lång, men jag är glad att det ändå bara är vinter några månader. Jag är nog en sommarmänniska och skulle säkerligen trivas på lite varmare breddgrader egentligen. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar