fredag 27 juli 2012

Sommar, sommar, sommar...

Min blogg har haft lite sommarledigt, ja och ja också förstås... Har inte gjort jättemycket på sistone, några fotograferingar som det så småningom kommer dyka upp bilder från. Men mest har jag njutit av att vara hemma med mina älskade små hjärtan. Vädret har inte varit det bästa, men jag och barnen har ändå hittat på massa roliga saker. Och mer blir det, nu har äntligen Jonas semester och imorgon rullar bilen mot Motala för en vecka med ännu mera skoj. Höjdpunkten blir ju att få träffa mina syskon, det var länge sen nu. Min lillebror bor ju i Danmark och min storasyster i Barcelona. Men nu har vi lyckats pricka in så vi kommer kunna ses allihopa! Och sen ser jag såklart fram emot att träffa pappa och hans Gunilla. Sen har vi ju en hel drös till med släktingar i Motala, så vi får se vilka vi springer på. :-)

Alicia


Isabell tar en promenad med kusinen Aston

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar