tisdag 3 april 2012

STOPP!!!



Jag har fått in så otroligt många gratis-bokningar nu, men nu måste jag tyvärr säga stopp. Jag hade önskat att jag kunde fota alla som vill. Men från och med nu kan jag tyvärr inte ta emot mer gratisbokningar. Ni som sedan innan har kontaktat mig men ännu inte blivit fotograferade får ju såklart era gratisfotograferingar. Och ni som hört av er men ännu inte bokat in datum, vore jättesnällt om ni ville göra det snarast. Fram till den 15 maj har jag möjlighet att utföra dessa gratis-fotograferingar. 
Såklart kommer jag inte sluta att fota, men jag har fått tipset att börja ta lite betalt sedan, så det är planen. Ni kan såklart boka fotograferingar nu också, men då kommer dessa utföras efter 15 maj och kommer då att kosta. Jag har ännu inga priser bestämda, måste fundera lite kring detta. Men jag har redan planerat ett bra student och bal erbjudande! Så håll utkik framöver. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar