tisdag 17 april 2012

Nya favoriter

För ett par veckor sedan fotade jag sötaste lilla Alfons. Min vita filt var en favorit hos Alfons och han ville mycket hellre smaka och känna på filten än intressera sig för kameran. Därför gillar jag första bilden här massor, den vita filten är med och jag älskar känslan i hans blick.



Den här andra bilden är en favoritbilderna bland alla jag någonsin tagit. Den är underbar! Något jag tycker är viktigt när jag fotar är känslan man får av bilden. Mycket av känslan sitter i ögonen, och blicken Alfons har när han tittar på sin mamma är otrolig. Det är en blick av kärlek och beundran. Det känns som att han tittar på sin mamma och njuter av att bara vara nära. Nu kanske ni tycker jag svävar iväg helt galet mycket, men jag tycker faktiskt att blicken visar allt det. Och att ha fångat det magiska ögonblicket känns helt fantastiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar