måndag 19 december 2011

Tomten jag önskar mig ett jullov

Var länge sen jag hade jullov, men nu har jag det faktiskt och det känns så härligt!!! Men säg den lycka som varar... Tänk att turen aldrig kan vara på min sida... Jag menar nån gång kunde man ju få en liten släng av tur eller åtminstone en liten push i rätt riktning, men näe... inget... bara massa otur...
Jullovet har jag ju förvisso, men vad jag måste göra på jullovet är väl det tråkiga. Ja jag skulle faktiskt ha fått ett jullov helt fritt från plugg, med andra ord ett riktigt jullov. Men som ni kanske förstå fanns det visst andra planer för mig, som att ta ett långt jävla djupdyk i massa gamla skolgrejer som ställer till det för mig... Jag kan säga att siffran 2 får mig att vilja kräkas just nu, siffran 2 har förstört allt, siffran 2 står emellan mig och min framtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar