måndag 5 december 2011

Gift of a friend

För ett tag sen när jag kollade på Tingeling med barnen så fick jag höra en så fin låt. Hade nästan glömt bort den men så snubblade jag över den idag igen när jag snurrade runt på you tube. Älskar texten i låten och den får mig att tänka på en underbar vän som funnits där för mig i vått och torrt i massvis med år. 
Nicole, this is for you!



Har ju flera andra fina vänner, och ni är alla unika och speciella för mig. Men just den här låten kändes som den var skriven för mig och Nicole.

1 kommentar:

  1. Känner mig nästan mållös.. Jag skulle som vanligt kolla in din blogg, började läsa det nya inlägget och när jag läste "Nicole, this is for you!" då var jag tvungen att läsa om det för att se om jag läst rätt, hehe :-) Jag blev så glad bara av att ha läst så långt!Och efter att ha lyssnat på låten, två gånger till och med, känner jag mig ännu gladare, obeskrivligt glad och tacksam över att ha dig som min vän! Det här är verkligen en låt, med den texten, som gjord för dig och mig, vår vänskap! Love it! Känner mig hedrad! Stora kramen till dig vännen! <3

    SvaraRadera