onsdag 30 november 2011

Heart it

Jag vet att det är helt tomt med uppdateringar här. Det ger en ganska bra spegelbild av min vardag just nu. Inte att det är tomt i vardagen, utan att det är så mycket nu att jag inte har tid till annat än plugget och det resulterar i att det blir tomt i bloggen... Det är tokplugg nu till höstens sista tenta på lördag, sen har vi aningens lättare uppgifter fram till jul och då kommer det bli tid över till både fotografering och redigering. Först ska jag fixa klart alla bilder jag tagit hittills så att de som väntar på bilder får dem. :-) Men sen är det fritt fram för fotografering så hör gärna av er om ni vill bli fotade. Mer info kring detta finns HÄR.

Måste tipsa om en jättebra grej. We heart it är en sida där man kan "hjärta" bilder man hittar när man surfar runt och så sparas de på en sida. Jag använder de som inspirationsbilder, för att få nya ideér och som motivation för att bli bättre på att fotografera. För mig är det en helt perfekt sida för då kan jag lätt "hjärta" en bild jag hittar och sen lätt komma åt den på min we heart it sida. De bilderna jag "hjärtat" finns ju även för andra att beskåda. Så då kan andra lätt se vilka bilder jag gillar och vilken typ av stil jag tycker om att ha på bilderna. Just nu är det än så länge ganska tomt på min sida där, eller det finns några bilder där, men inte tillräckligt många än för att det ska gå att se nåt slags mönster i min stil. Men det kommer dyka upp massvis fler bara jag får tid som sagt... Men kika gärna in där så länge ändå: http://weheartit.com/madeleneo

Jag dyker tillbaka ner i studierna nu.
Men på återseende efter lördagens tenta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar