tisdag 8 november 2011

Härligt!!

Det bara rullar in bokningar nu för fotografering och det är så otroligt skoj! Även den gråaste och tråkigaste dagen lyses upp av alla fina kommentarer och beröm jag får. Jag tackar ödmjukast, det värmer så otroligt mycket! Nästa fotografering är på onsdag och då ska jag fota två små söta grabbar och deras föräldrar. Ser jättemycket fram emot det!
Efter det sen ska jag fota en alldeles liten nyfödd färsking på lördag eller söndag. Min alldeles första nyföddfotografering! Det är min sambos syster som har fått en liten son. Så mina tjejer har fått en lillkusin, och de, liksom jag, längtar massor efter att få träffa den lille i helgen.

Är du också intresserad av fotografering så titta bland de tidigare blogginläggen så finns info där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar