måndag 12 juli 2010

Kluven...

Då hände det, som jag både längtat efter och fasat för... Jag kom in!
Och nu då, ska jag offra min hyfsade inkomst för 5 års (5 år!!!) studielån och kämpande med slantarna, men en chans att uppfylla en dröm... Och tänk om jag ångrar mig sen, tänk om jag helt plötsligt vill bli nåt annat... Fy vad jag avskyr att behöva välja ibland...
Hade varit så enkelt om jag inte kommit in, då kunde jag jobbat på i godan ro, eller om jag blivit arbetslös (absolut inget jag skulle vilja bli), men då hade valet varit enkelt...
Ja... ja.... ja... Jag klickade i JA-rutan på mitt antagningsbesked... Jag gjorde det... Men än har jag inte valt, på riktigt... Hjälp... Vad ska jag göra...

Och tänk om det krockar med min körkortskurs i augusti... Å Barcelonaresan i oktober... Hrmm... Men ändå, tänk att få arbeta med det jag vill... eller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar