fredag 11 december 2009

Vem vinner??

Ja, jag tar och pratar lite idol i pausen.
Erik är en fantastisk artist och har en röst som klarar allt, men han är däremot lite halvtråkig och ligger alltid på samma nivå. Det är liksom bra, men saknar personlighet.
Calle har en jättebra röst med charm och känsla. Calle har en stark personlighet och har hela idolresan varit sig själv. Han har utvecklats något enormt under idol och är nu utan tvekan en fullfjädrad artist.

Så vem vinner??
Jag tror att det blir Erik, men vill att det ska bli Calle.
Innan kvällens idol började låg min röst hos Erik, helt enkelt för att jag tror att idol är mer hans grej. Idol känns lite för poppigt för Calle. Men efter kvällens framträdande finns min röst garanterat hos Calle, som gjorde de bästa framträdandena ikväll. Så heja heja Calle!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar