onsdag 6 maj 2009

Irriterad!!!

Håller på med storrensning på vinden. Tanken är att ha massa grejer att sälja på nästa loppis, som jag va helt säker på var nu på lördag, som ju faktiskt är andra lördagen i månaden, men denna gången blir de 3:e lördagen. Konstigt när de i sin "reklam" säger andra lördagen i månaden hela sommaren. Bullshit!!!
Jag som sett fram emot nu på lördag att få sälja av lite grejer, och för en gångs skull är jag ledig i helgen också, annars jobbar jag nämligen varenda gång det är loppis. Men nu så är det ju inte förrän nästa helg då enligt hemsidan, å gissa vad, jag jobbar då, of course...
Men ska försöka byta bort den lördagen för jag vill verkligen stå å sälja, vinden svämmar över av grejer...
Skulle väl kunna ha loppis här hemma, men blir ju inte samma uppslutning av folk då som det blir om man får stå på stora torget å sälja. 

Kan ju tillägga att jag har vagnar till salu:

och sängar:

och akvarium, leksaker, kläder, gåstol, brödrost, mixer, hängmatta, jackor, skor, väskor, bäddsoffa, studsmatta, kamera, tyger osv...
You name it, I got it!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar