torsdag 7 maj 2009

Depp

Inget känns kul längre, känner mig så likgiltlig till allt...
Är oftast inte sugen på mat, istället går jag å småäter vad som finns i skåpen, mat känns bara tråkigt och äckligt...
Vill ha ordning här hemma men har aldrig tid, bara jobb och massa annat som måste göras.
Är fan deprimerande att va hemma när det aldrig blir ordning som man vill. Är trött på att inte hitta saker när man behöver dom, att inget någonsin ligger där det ska... Att det fattas grejer här hemma för att allt ska fungera som det ska....
Hela allting gör mig bara less och deprimerad... Sen en massa andra grejer som snurrar i huvudet som inte direkt gör det lättare...
Varför känns det alltid som att det är jag som måste ta tag i saker för att det överhuvudtaget ska hända nåt? Är jag ensam ansvarig för att allt ska funka? 

These words are my own...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar