måndag 11 januari 2016

Då kör vi igen!

Bloggen lever upp i perioder då jag åter får lusten att skriva av mig lite. Får se om det denna gång blir ett inlägg eller två, eller mer långsiktigt, det återstår att se.
Mycket har hänt sen jag senast uppdaterade här. Familjen har växt och lillebror Love såg dagens ljus i oktober, men mer om det i ett annat inlägg.

Vardagen ser lite annorlunda ut när man är mammaledig. Idag har jag och barnen tagit en långpromenad. Tjejerna och vovven Vilma har lekt i snön. Vilma ägnade sig främst åt att attackera snöhögar, hon är verkligen en snöhund. Det blev en lång runda och efter att Vilma lekt av sig fortsatte vi till affären och sedan hämtade vi paket som jag väntat på. Love sov gott i vagnen hela tiden.
Det var mina ridkläder som kom i paketet. Jag ska nämligen återuppta mitt tonårsintresse ridning. Alicia började ju rida för ca. 1½ år sedan och det har lockat mer och mer för varje dag spenderad i stallet med Alicia. Så nu tyckte jag det äntligen var dags. Men jag är lite nervös när det var så länge sen nu. Men jag hoppas att det är som att cykla, att kunskapen finns kvar inom mig.

Några bilder från promenaden idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar