lördag 29 december 2012

Kvällens

Jag får börja med att be om ursäkt för min bloggfrånvaro, men uppdateringen på Facebook har varit desto flitigare. Ja det är tydligen där det händer. :-) Men ska försöka bli snäppet bättre på att göra lite uppdateringar här också.
Hur har ni alla haft det under julhelgen? Jag har spenderat dagarna med familjen, flera av dem träffar jag ju inte allt för ofta. Mina syskon är utflugna till Stockholm, Danmark och Spanien så var så kul att träffa dem! Tyvärr kunde inte min bror, som bor i Danmark, komma. Men av helt förståeliga skäl, de väntar nämligen barn och deras son är beräknad att komma till årsskiftet. Så nu väntar vi med spänning på bebisbesked. Och jag ska ju bli faster, en liten kusin till mina tjejer!! Som vi längtar!

Har pysslat med lite bildredigering på mina lediga dagar, och ikväll har jag fortsatt arbetet med de ca 600 drillbilderna. Så spenderar jag min lördag kväll, vad har ni för er?


2 kommentarer:

  1. God jul på Er! /Carolina Edla och Eric

    SvaraRadera
  2. God jul på er också! Och ett gott nytt år passar vi på att önska också!
    Har du också en blogg? Klickade på "tyglina" men kom inte till nån blogg..
    Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera