måndag 16 maj 2011

The Days of my life...

Det finns dagar då allt känns jobbigt, tråkigt, onödigt och orättvist. Det sistnämnda har varit en genomgående känsla under dagen. Man har sina bra och man har sina dåliga dagar, men ibland blir de dåliga dagarna överväldigande... Hur mycket orkar man, hur mycket orkar jag? Hur kan man vilja nånting och inte vilja nånting lika mycket, samtidigt? Tänk om det nån gång, bara för ett litet, litet tag, kunde få gå riktigt bra. Sådär när allt känns rätt och helt perfekt. Eller jag söker inte perfektion på något sätt, bara något som känns bättre. Jag vill kunna uppleva de stunderna, jag vill ha de stunderna. Jag undrar om det verkligen ska behöva vara så här? Är det värt det? Men egentligen har jag nog redan gett upp...
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar