torsdag 1 april 2010

April april din dumma sill...

Skärtorsdag och första april, mensvärk och illamående....
Så fort mina små busfrön här hemma slog upp ögonen idag ville de klä ut sig till påskkärringar. De ska gå påskparad på stan idag och ser verkligen fram emot det.
Jag plågas för tillfället av fruktansvärd mensvärk och illamående. Brukar må illa i början av lingonveckan men känner att det bara känns så jävla trist när man förra helgen låg i kräksjukan... Jag har fått nog av sån skit helt enkelt!!
Men idag gäller det att hålla skenet uppe för mina små soltrålar som längtar efter att få sminka sig rosiga om kinderna och lura pappa med den klassiska aprilramsan jag lärde dem i morse.

Nu ska jag göra frukost och sen blir jag nog söndertjatad om jag inte sminkar upp mina små kärringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar