onsdag 29 juli 2009

This is real, This is me!

Jag har tillbringat större delen av min sista semestervecka med att städa. Är ju visserligen bara onsdag, men jag anar vad resten av veckan kommer ägnas åt också... Det tar ju liksom aldrig slut... Och det gipsas och spacklas i förrådet, något som jag i min fantasi var klar med för länge sen. Men allt tar så mycket längre tid än planerat... Men den som väntar på nåt gott... Det kommer bli grymt snyggt när det är klart!

Har i lite tvätt borta i tvättstugan som ska hämtas snart, och täckena ska vädras, och tvätt ska hängas, tvätt ska vikas, det ska röjas, dammsugas, dammas, tvätta igen... The neverending story...

Jag är ingen överaktiv bloggare och är väl medveten om att jag inte har den roligaste bloggen. Men det är inte meningen heller, jag förskönar ingenting, jag skriver precis som det är, hur roligt eller hur tråkigt det än är. This is real this is me...
Jag tror faktiskt inte jag har några läsare längre, oh det det spelar egentligen ingen roll, för det här är min lilla egokanal, min dagbok. Sen om andra vill ta del av det är upp till dom. Jag lägger inte ner bloggen för att ingen läser den, jag fortsätter skriva, för mig!

This is real
This is me
I'm exactly were I'm supposed to be
I'm gonna let the light
Shine on me

2 kommentarer:

  1. tycker jag låter bra att du fortsätter bara för att inga läser den.. iof hade jag inte läst den så hade jag inte skrivit här hehe=)) så ja jag läser den... VARJE INLÄGG!!!! och jag tycker du är super duktig med att städa och tvätta och allt!!!

    SvaraRadera