lördag 20 december 2008

So much to do...

Idag har jag och Johanna gått lite på stan och shoppat julklappar. Men har fortfarande massor kvar... Vet inte hur jag ska hinna... Men är ju ledig tisdag, så blir nog till att panikshoppa lite då. När jag tänker på det så är det faktiskt inte så jättemassa kvar, de flesta vet jag vad jag ska köpa till, så det löser sig nog.
Däremot har jag lite prylar jag skulle vilja sy innan jul, så det får nog bli min söndagssyssla. Sen kommer barnen ha grymt snygga kläder, iaf om det blir så bra som jag tänkt!

Ikväll har Linn och hennes Jonas varit här och kollat på film, blev först "Surviving christmas" som gick på tv, sen när barnen somnat kollade vi på nåt mindre barnvänligt, Saw 5! Lika genialsk som de andra, men obehaglig också, precis som det ska vara.
Nu ska jag lägga mig och kolla på scrubs innan ögonen slår igen.
Imorgon är det jobb som gäller. Jobbar varannan dag nu vilket är riktigt trist, blir så hackigt... men men, är glad att jag har ett jobb att gå till iaf...

Time for bed...
Solong!

2 kommentarer:

  1. Hihi, förstår det. Våra julklappar fick faktiskt vara i fred under granen, med undantag att Bioz vilade huvudet på dem då men det gör ju inget, däremot har Bianca lite svårt att låta bli att leka med kulorna, gnaga på grenarna och ha ner glittret ;) Hihi, men det hör ju till när man har dem små liven :D
    Hoppas ni hade en underbar julafton! Vi får ta en lilljulafton sen när jag är frisk så ni kan få era julklappar som ligger ensamna kvar under granen :)
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Du har en utmärkelse att hämta inne hos mig :)

    SvaraRadera